Ny design höhö efter men ändå >8D

Älskar den nya designen som anxietycore (Emelie) har fixat åt mej :DD Men bara en header kvar nu, HAHA vet absolut inte hur man gör, men felicia kanske kan hjälpa mej? *puppyeyes*
Skola imorrn </////3 JAG VILL INTE! Men vi skulle iofs ha börjat i torsdags så.... Men 22 december till 7 januari (som vi skulle ha börjat) det är seriöst inte ok! Men saknar filippa o felicia såå.
Aja nu ska jag inte vara emo här. Ska på födelsedag-kalas hos min kusin. Han fyllde 10 för en vecka sen o man måste ju fira världens bästa kusin!  Så himla söt <3 Har med mej kameran så blir kanske ett till inlägg senare.
Så här der det ut ute nu jag vill inte gå ut :'((((

Puss.

Kommentarer
Postat av: Filippa

svar: ja jag kanske borde tagit med sjukdomar heh ;)



jag sätter 200 på att jag inte kommer gå ut idag!

2010-01-10 @ 12:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0