Shopping och skidresan :D

Har inte uppdaterat på två veckor nu, men har faktiskt legat hemma sjuk och haft mycket plugg o så D:
Men i alla fall, har ju varit på skidresa med felicia o greta förrförra helgen :D asmysigt, men alla bilder ligger i mobilen och jag orkar inte föra över både mobil och kamera-bilder >8D Ilands-barn, but I know you like it :D
Var nere på stan idag med felicia, var ju lediga idag för vi hade öppet hus igår, gick i skolan från 9.30 till 19.00 D: men aja mys idag i alla fall. Fick med mej lite grejer hem som tur är, jag o felicia ba: asså jag måste köpa nåt, annars får jag ångest eller nåt D:
Skjorta från HM 199 :-
Asfin med leggings och ballerina i sommar :D



Glow-schampoo (bästa schampoot btw) nagellack och deo från HM

Tack för bästa dagen felicia.
Puss.

Kommentarer
Postat av: felicia

tack själv, hade jätteroligt. du är bäst! ♥

2010-02-12 @ 20:36:04
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Postat av: felicia

SV: HAHA nej det är ju VÅRAN humor; "armas bobbas... eh NEJ JA MENA BOBBAS ARMAR :$"

hahaha, jaa vi får vara nån dag :3 <3

2010-02-14 @ 19:21:20
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0