Bio och skolan, haha jag vet bra rubrik 8D

Jag och Felicia var på bio igår och såg Prinsessa, den var massa bra :D Men först trodde vi att vi skulle bli helt ensamma och det var vi först så vi sprang runt i biosalongen och dansade, men sen kom två OSOCIALA tanter och typ förstörde D: Men det var jättekul i alla fall! Men ändå, sen tog vi 11:an hem och så gjorde jag lite andra grejer.
Men jag ville bara säga att Fall Out Boy borde ha vunnit VMA!
Puss och kram, gulbanan!<3
Dagen bild blev på mej och Felicia<3

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHA ja skrattar åt bilden <3

eh jaa 170 sidor du vet om judendom och kristendom tills om 2 veckor, man måste plugga som faan.

saknar dig

2009-09-23 @ 17:48:01
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/
Postat av: felicia

sv: a, visst kommer du på måndag?

du har missat några prov ju </3

btw så är jag nere nu eftersom jag fick 23/40 på matteprovet. :'(

saknar dig

2009-09-25 @ 16:50:14
URL: http://feliciasmeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0